Evenementen
HappyCustomers organiseert regelmatig leuke evenementen voor zowel medewerkers als klanten.

16 APRIL- MAANDAG

Tussen 13:00 en 17:00 uur kennismaken met Agile in een ITIL gedreven organisatie? Geef je dan op via c.kruizinga@happycustomers.nl

24 APRIL – DINSDAG

Nadere informatie volgt..

17 MEI – DONDERDAG

Nadere informatie volgt..

27 JUNI – WOENSDAG

Nadere informatie volgt..

Bij één van onze relaties start aankomende zomer het project “betere samenwerking”.  Een prachtig initiatief. Alle medewerkers van die organisatie waren ook laaiend enthousiast na aankondiging door het management.

Toen ik aan een aantal mensen vroeg wat zij verstaan onder een goede samenwerking, kreeg ik zoals verwacht verschillende antwoorden.

Herkenbaar? Vaak wordt er te makkelijk over gedrag nagedacht. Wat voor de één een goede samenwerking, klantvriendelijkheid, taakgerichtheid, et cetera betekent, geldt vaak niet voor een ander.

Graag nodig ik je uit voor onze masterclass OBM (Organizational Behavior Management). Tijdens deze masterclass vertelt onze Happy Associate Robert den Broeder hoe je o.a. gedrag specificeert en op een positieve manier medewerkers stimuleert (positive reinforcement) om dit gedrag ook daadwerkelijk uit te laten voeren.

Enthousiast? Wil jij deelnemen (of andere coördinatoren, managers of directieleden binnen jouw organisatie) aan deze kosteloze sessie op 21 februari van 15:00 uur tot 18:00 uur in ons kantoor te Huizen dan hoor ik het graag.

Pascal

Het nieuwe leren in de 21e-eeuw. Serious gaming gecombineerd met 21e-eeuwse vaardigheden. Daag de leerlingen uit, prikkel ze om zelf na te denken, samen te werken en te reflecteren op hun eigen kunnen en doen. Laat ze hands-on eigenschappen ontwikkelen die nodig zijn om mee te kunnen doen in sterk veranderende maatschappij.

“Leerlingen maken nu alvast een voorselectie op hun toekomstige opleiding op een leuke en leerzame manier!”

Bouw met de klas een eigen pretpark Waar zetten we de achtbaan neer? Welk personeel nemen we aan? Hoe kunnen we er voor zorgen dat er meer bezoekers naar ons park komen?

Vragen waar leerlingen antwoord op proberen te vinden tijdens het bouwen van hun eigen pretpark. In de speciaal ontwikkelde digitale omgeving ontwerpen de leerlingen hun eigen pretpark. Verdeeld in teams gaan zij de uitdaging aan om door middel van vakoverstijgende opdrachten gebaseerd op de 21e-eeuwse vaardigheden, te laten zien dat hun pretpark de meeste bezoekers kan trekken. De opdrachten zijn ontwikkeld in samenwerking met leerkrachten, universeel en geschikt voor mavo, havo en vwo. Flexibel Eigen inbreng in de opdrachten? Een spelpakket op maat? Geen probleem! Het team van HappyCustomers bouwt graag met u mee aan een goede toekomst voor uw leerlingen. Neem voor meer informatie contact op met HappyCustomers via awitt@happycustomers.nl

MASTERCLASS MARSLANDER

De MASTERCLASS start al over..

2018/04/16 13:00:00
Masterclass serious gaming

Op dinsdag 4 april j.l. vond er bij HappyCustomers de Masterclass serious gaming plaats. Inclusief een demo van simulatie The Phoenix Project.

Het evenement was een groot succes. Bekijk de foto’s hiernaast voor een sfeerimpressie van deze gezellige en leerzame middag.

Ook eens aanwezig zijn bij één van onze masterclasses? Neem dan contact op met Pascal van Borssum Waalkes op 06-22743267.