Servicedesk medewerker – Amsterdam

Servicedesk medewerker – Amsterdam

Introductie

Voor een eindklant in Amsterdam ben ik op zoek naar een Supportdesk Medewerker.


Functie

Je bent het 1e aanspreekpunt voor  vragen, verzoeken en verstoringen  die optreden op het gebied van kantoorautomatisering, infrastructuur, netwerken en diverse complexe applicaties.

Je draagt zorg voor de aanname en registratie van alle meldingen die binnenkomen, waarna je de melding classificeert en prioriteert. Na analyse van vaak complexe meldingen probeer je de melding zelf af te handelen, of zet deze door naar de juiste 2e lijns groep. Monitoring, rapportage en escalatie van meldingen behoren ook bij de werkzaamheden. Tevens ondersteun je de organisatie door instructies en voorlichting te geven. Je werkt nauw samen met je collega’s en de coördinator binnen de Supportdesk en rapporteert aan de teamleider Operatie. 

Functie eisen

·    Afgeronde MBO ICT-Niveau 4 opleiding (diploma)

·    Minimaal 1 jaar werkervaring

·    Kennis Microsoft Windows en Office versies

·    Communicatief vaardig

·    Kennis van ITIL is een pré

 

En eigenlijk het aller belangrijkste, je bent flexibel en beschikt over een gezonde dosis ambitie!

Heb jij nog geen jaar werkervaring maar beschik je wel over de juiste mentaliteit? Ook dan nodigen we je van harte uit te solliciteren!

 

Wij zoeken mensen die bevlogen zijn, doorbijten en er helemaal voor gaan!

Ben jij dit? Dan ben je bij ons meer dan welkom.

Aanbod

 

Werken als Servicedesk medewerker houdt in dat jij het gezicht bent van onze organisatie. Je bent voor korte of lange opdrachten werkzaam op de ICT Servicedesk van verschillende soorten organisaties, bij jou in de regio, en dat met de zekerheid van een vast contract en goede arbeidsvoorwaarden bij HappyCustomers.

Inlichtingen

Sanderijn Pastors 035-5392233

Sollicitatie

Sanderijn Pastors 035-5392233