Servicedesk Medewerker – Gehele randstad

Servicedesk Medewerker – Gehele randstad

Introductie

Werken als Servicedesk medewerker houdt in dat jij het gezicht bent van onze organisatie. Je bent voor korte of lange opdrachten werkzaam op de ICT Servicedesk van verschillende soorten organisaties, bij jou in de regio, en dat met de zekerheid van een vast contract en goede arbeidsvoorwaarden bij HappyCustomers.


Functie

Functie-eisen;

·    Afgeronde MBO ICT-Niveau 4 opleiding (diploma)

·    Minimaal 1 jaar werkervaring

·    Kennis Microsoft Windows en Office versies

·    Communicatief vaardig

·    Kennis van ITIL is een pré

 
En eigenlijk het aller belangrijkste, je bent flexibel en beschikt over een gezonde dosis ambitie!

Heb jij nog geen jaar werkervaring maar beschik je wel over de juiste mentaliteit? Ook dan nodigen we je van harte uit te solliciteren!

Bij HappyCustomers hebben wij serviceverlening hoog in het vaandel staan. Ons werkterrein is echte people’s business, daarom besteden wij veel aandacht aan onze medewerkers. Zij zijn tenslotte het visitekaartje voor onze organisatie. Wij zijn dan ook trots de beste mensen aan ons te kunnen binden. Daar wil jij toch ook bij horen?

Wij zoeken mensen die bevlogen zijn, doorbijten en er helemaal voor gaan!

Ben jij dit? Dan ben je bij ons meer dan welkom.

 

Inlichtingen

Emely kornet  035- 539 2233

Sollicitatie

Emely kornet  035- 539 2233